Az autogén tréning jótékony hatása

2012-02-4 8:58

A beszédterápia gyakorlatai segítik a növendékeket magabiztossá tenni a kommunikáció terén. A helyes légzés, segíti az ellazulást illetve a megfelelő levegőoszlop kialakulását, ami a hatékony kommunikáció alapja. Az erre épülő gyakorlatsorok fokozatosan elvezetik az egyént a megfelelő beszédtechnika  elsajátításához.

 

A hozzám jelentkezők gyakran a kommunikációhoz kapcsolódó szorongásukat szeretnék leküzdeni, orvosolni. A gyakorlatokhoz kapcsolódó beszélgetések segítik feltárni a szorongások, félelmek okát. Előfordul, hogy szükség van pszichológus kolléga segítségére, akivel párhuzamosan segítjük az egyén mentális és verbális fejlődését.

 

Sokaknál nagy segítség lehet, aha a nagy hajtás közepette megtanulnak ellazulni, napi szinten pár percet magukra szánni, és a munkahelyi,otthoni stresszt máris könnyebb megelőzni, kezelni, feldolgozni.

Erre kiváló módszer az Autogén Tréning.

Az Autogén tréning az alábbi problémák esetén javasolt:

  • szorongásos állapotokban, pánikbetegségben
  • tartós stresszben élőknek
  • a mindennapokban nehezen ellazulóknak
  • alvászavarban szenvedőknek.

 

Az Autogén Tréning általános ellazításból és 6 alapgyakorlatból áll. Ezek a következők:

  • nehezedési
  • melegedési
  • légzési
  • szív
  • zsigeri
  • fej

 

Általam ajánlott Autogén Tréning: Autogén Tréning

Hozzászólások:

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


9 − = 8

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>